Kalp Yardımı

Eğer kim yeni yılda bubbly bir bardak edilir birçok arasında, bu fizz ile birlikte düşünelim: Bir gün kalp ve kan dolaşımı için harikalar yapabilirsiniz şampanya iki gözlük şekilde kan damarları iyileştirerek fonksiyonu.
Araştırmacılara Üniversitesi İngiltere Okuma göre, şampanya nitrik oksit daha bunun da kan basıncı ve kan pıhtısı daha düşük bir risk daha düzenlenmesinde yardımcı kan damarları, kullanılabilir hale getirir. Parası kırmızı üzüm ve beyaz üzüm şampanya yapmak için kullanılan polifenoller gelmiş gibi görünüyor, çalışma yazarlar açıkladı.
Yani, yerine kutlamak için bir şey bekleyen, her gün şampanya içmek gerekir? Bunu söylemek zor: şarap başka türlü uzun olan şarap türüdür içme şampanya, bir dönem etkileri net değildir, ancak araştırma desteklemiştir ılımlı tüketimi, araştırmacılar kaydetti.
“Biz her zaman, ama alkol tüketimi için sorumlu bir yaklaşımı teşvik gerçeği şampanya içmek kalp hastalığı ve inme gibi kardiyovasküler hastalıklar, gelen acı riskleri azaltmak için potansiyele sahip, çok heyecan verici bir haber,” Jeremy Spencer, profesörü moleküler Üniversitesi gıda ve beslenme bilimleri bölümü Reading beslenme, üniversite haber bülteni, dedi.
Bulgular ve online yayımlanmıştır yaklaşan bir baskı sorunu görünür.

Share and Enjoy:
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Yahoo! Buzz
  • StumbleUpon
  • ThisNext
  • Reddit
  • Simpy
  • FriendFeed
  • Mixx
  • Add to favorites

Etiketler:

Yorum yapın